STRATEGISK MARKNADSFÖRING FÖR SOCIALA MEDIER För alla inom film och rörlig bild

STRATEGISK MARKNADSFÖRING FÖR SOCIALA MEDIER För alla inom film och rörlig bild

Publicerat 2019.11.15

Föreläsningen Strategic Marketing in Social Media är en del av Akademin Valands kurs "Att hitta sin publik". Föreläsningen hålls på engelska och är öppen för dig inom film och rörlig bild.

Begränsat antal platser. FÖRST TILL KVARN! Anmälan görs på: www.kulturakademin.com

Mathias Noschis Mathias Noschis is a film marketing strategist specialized in social media. He is the founder of Alphapanda, a film marketing agency with team members in Berlin, Warsaw and Geneva. Alphapanda’s client list includes 20th Century Fox, Warner Bros., the European Film Awards and several independent producers, distributors and sales agents.

Recent projects Mathias has worked on span from fiction films The Orphanage (Cannes ’19), A Colony (Berlinale ’19), Another Day of Life (Cannes ’18), Touch Me Not (Berlinale ’18 Golden Bear) and God’s Own Country (Sundance ’17) to documentaries Lemebel (Berlinale ’19), Hamada (IDFA ’18), Heartbound (TIFF ’18) or Hollywood titles The Favourite, Isle of Dogs (Berlinale ’18) and Shape of Water. Mathias is also a consultant for Creative Europe MEDIA and a marketing expert and tutor for organisations such as ACE Producers, Locarno Industry Academy, Dok.Incubator and IFFR Lab.

https://www.alphapanda.com/

Datum: 2019.11.15

Tid: 13:00

Plats: Akademin Valand, Chalmersgatan 4, Göteborg

Arrangör: Kulturakademin i samarbete med Akademin Valand och Filmkontoret Göteborgs stad

Webbsida: https://www.kulturakademin.com/kurskatalog/strategisk-marknadsforing-for-sociala-medier