Bild: Mathieu Lebreton

Bild: Mathieu Lebreton

Svenskt talangprogram inom reklam lanseras

Cannes Lions inleder 2013 ett samarbete med bl a Svenska institutet, Berghs och Hyper Island och erbjuder utbildningen Made @Sweden.

Såhär skiver dom om utbildningen: Utbildningen kombinerar full tillgång till Cannes officiella program med workshops och föreläsningar av Sveriges mest framgångsrika kreatörer, entreprenörer, innovatörer, kommunikationsköpare och skolor. Programmet vänder sig till 35 talanger på kund- och byråsidan och väljs ut av en kommitté med representanter från Cannes, den svenska branschen, näringslivet, akademin och det officiella Sverige.

Made @Sweden är ett samarbetsprojekt mellan Svenska institutet (SI), Utrikesdepartementet (UD), Sveriges Kommunikationsbyråer (Komm!), Berghs School of Communication, Hyper Island, Handelshögskolan i Stockholm och en rad svenska byråer och företag.

Läs mer här och här t ex.

Hör av dig!

Har du något du vill tipsa oss om på ADA, eller kanske bara har synpunkter på något vi publicerat på hemsidan. Maila gärna oss på info@adasweden.se




logo

Hej!
Fyll i formuläret för information och inbjudningar från ADA.
Vi skickar grejer max 1-2 gånger i veckan.
Du kan avanmäla dig när som helst.
Vi ses!
//ADA

* Obligatoriskt fält
Uppgiftslämnandet genom detta formulär betraktas som ett samtycke till personuppgiftsbehandling enligt personuppgiftslagen (PuL).

× Stäng