Bild: NordicBuzz

Hur stöttas kreatörer bäst?

Hur funkade Nordic Buzzprojektet? Vi ser ofta projekt efter projekt segla förbi, men det är rätt sällan man får ta del av  hur de gick och vad som hände under vägen. Nordic Buzz har handlat om att skapa affärmässig framgång hos kreativa företag. Men hur gick det då? Under slutkonferensen i Århus den 18/12 så får man insikt i vad som är framgångsvariabler för dels denna sortens projekt, dels för hur man faktisk skapar afärsmässig framgångar för denna sortens företag.

Kontakta FashionInk för mer info eller anmäl dig här

Hör av dig!

Har du något du vill tipsa oss om på ADA, eller kanske bara har synpunkter på något vi publicerat på hemsidan. Maila gärna oss på info@adasweden.se




logo

Hej!
Fyll i formuläret för information och inbjudningar från ADA.
Vi skickar grejer max 1-2 gånger i veckan.
Du kan avanmäla dig när som helst.
Vi ses!
//ADA

* Obligatoriskt fält
Uppgiftslämnandet genom detta formulär betraktas som ett samtycke till personuppgiftsbehandling enligt personuppgiftslagen (PuL).

× Stäng