Björn Rietz ny vd för Sveriges Reklamförbund

Björn Rietz kommer närmast från egen verksamhet med uppdrag för DDB Stockholm och tillträder som vd den 20 mars.

- Vi befinner oss i ett sällsynt läge inom kommunikationsindustrin. När konsumenten ges allt större makt blir företagens förmåga att föra en dialog med sina kunder avgörande. Sannolikt kommer uppdragsgivarna att behöva våra tjänster i ännu större utsträckning. Att då få axla rollen som vd i Sveriges Reklamförbund är inte bara hedrande för en kreatör, utan även oerhört spännande, säger Björn Rietz. Läs mer här.

  • Dela artikeln via mail
  • Dela artikeln på Facebook

Hör av dig!

Har du något du vill tipsa oss om på ADA, eller kanske bara har synpunkter på något vi publicerat på hemsidan. Maila gärna oss på info@adasweden.se




logo

Hej!
Fyll i formuläret för information och inbjudningar från ADA.
Vi skickar grejer max 1-2 gånger i veckan.
Du kan avanmäla dig när som helst.
Vi ses!
//ADA

* Obligatoriskt fält
Uppgiftslämnandet genom detta formulär betraktas som ett samtycke till personuppgiftsbehandling enligt personuppgiftslagen (PuL).

× Stäng