Lärorik resa med Naturskyddsföreningen och Bra Miljöval

Lärorik resa med Naturskyddsföreningen och Bra Miljöval

Publicerat 2015.06.09

Naturskyddsföreningen har tillsammans med den digitala designbyrån Studio JAG från Göteborg skapat miljöresan.se.

Vi ville ha ett material som informerar om de Bra Miljöval märkta livsmedelsbutikerna till butiksanställda och allmänhet och tillsammans med Studio JAG har vi skapat en pedagogisk digital resa, säger Rickard Lundin på Naturskyddsföreningen.

Studio JAGs arbete har omfattat det mesta, allt ifrån strategi till illustrationer, det har varit ett fantastiskt roligt och utmanande projekt säger Victor Joersjö projektledare på Studio JAG.

Målet är att stärka Naturskyddsföreningen och Bra Miljövals varumärke och få fler medvetna om att de små valen i vardagen kan göra stor skillnad fortsätter Victor.

Läs mer på: http://www.mynewsdesk.com/se/studiojag http://www.Studiojag.se http://miljoresan.se